12.aprīlī notika skolas mēroga 5. klašu skolēnu skaļās lasīšanas sacensības. Lasītprasmē sacentās 4 dalībnieces: Karlīne Buiķe, Evelīna Dambrovska, Laura Skujiņa un Dārta Virse. Visas meitenes vieno interese par lasīšanu un lasītprieks. Taču divām no viņām - Laurai un Dārtai - tika piešķirts īpašs uzdevums - pārstāvēt skolu reģionālajā sacensību posmā Valmieras Integrētajā bibliotēkā maijā. Lai izdodas!

 

Alda Alksne

 

           10.aprīlī jeb tieši 105 dienas pirms Rūjienas vidusskolas 105. salidojuma tiek piepildīta laika kapsula “Vēstījums nākotnes skolēniem”.

 

 

         “Skaitlis 105 ir ciparu 1, 0 un 5 kombinācija. Cipars 1 simbolizē ambīcijas un jaunu sākumu, savukārt 0 apzīmē bezgalību, mūžību un visu lietu sākumu un beigas. Bet 5 ir  brīvība, piedzīvojumi un pozitīvas pārmaiņas. Kopā šī ciparu virkne vēsta, ka Rūjienas vidusskola 3. augustā sāks jaunu attīstības posmu, kam būs raksturīgi piedzīvojumi, ambīcijas un pozitīvas pārmaiņas,” tā visu klašu laika vēstnešus skolas pagalmā uzrunā skolēnu pašpārvaldes meitenes. Un viņas  aicina ievietot klašu kolektīvu sagatavotos  vēstījumus laika kapsulā, kas tiks atvērta 2029. gadā. Kāds ir vēstījumu saturs? Laika kapsula 5 gadus glabās  novēlējumus nākotnes pirmklasniekiem , kā arī šodienas skolēnu un skolas darbinieku  vīzijas par to, kāda būs skola un skolēni tālajā 2029. gadā.

 

 

6. martā Rūjienas vidusskolas skolēni mūsu skolu pārstāvēja divos radošos izaicinājumos Valmierā.

2. klases skolēni Enija Pūce (2.a) un Niks Martins Vaits (2.b) piedalījās Valmieras novada pašvaldības dibināto izglītības iestāžu 2. klašu izglītojamo radošo aktivitāšu pasākumā “Virpulis”. 

 

4. klases skolēni piedalījās tehniskās jaunrades konkursa “Superziķeris 2024” I kārtā. Lepojamies un priecājamies par 4.klašu pārstāvjiem – Martu Lielmežu (4.a), Martu Miķeli Cīruli (4.a), Matildi Vintēnu (4.b) un Robertu Laškovu (4.b).

 

Apsveicam 4.a klases pārstāvjus Martu Lielmežu un Martu Miķeli Cīruli, kuri piedalīsies konkursa finālā 9. aprīlī plkst.10.00 VJC Vinda!

 

Paldies dalībniekiem un skolotājām par atbalstu!

 

          Andželika (7.b) ļoti atbildīgi veic skolas žurnālistes darbu, un šajā reizē viņa ļāvās intervijas sagatavošanas izaicinājumam un  intevijas norises vadīšanai. Un intervējamais arī tika izraudzīts īpašs-skolas direktores vietnieks IT jomā Ervīns Auniņš. Kāpēc tieši Ervīns? Tāpēc ka mums ar Andželiku gluži līdzīgas domas- Ervīns ir īsts savas jomas profesionālis, atsaucīgs, smaidīgs, prot jokot un vienmēr gatavs sadarbībai.

 

 

Cik ilgi jūs jau strādājat skolā?

          Gandrīz 5 gadus, precīzāk, augustā būs 5 gadi.

Kā jūs izvēlējāties tādu profesiju?

          Ja runa ir par datoru speciālistu, tad datori man ir patikuši jau no bērnības. Ja par direktora vietnieku, tad šī izvēle sanāca netīšām.

Cik gadus jūs mācījāties, lai iegūtu IT speciālista  kvalifikāciju?

          4 gadus Vidzemes Augstskolā, vēl dažādi kursi ik pa laikam. Bet visvairāk zināšanu savā jomā esmu ieguvis, katru dienu mācoties pašmācības ceļā.

Jums jau no bērnības interesēja šī profesija?

          Datori un viss tas, kas saistīts ar tiem, man interesēja jau no bērnības. Darbs skolā gan nē.

Cik ilgi esat direktora vietnieks?

          Tikpat, cik strādāju skolā,-gandrīz 5 gadus.

Vai jūs skolas laikā mācījāties labi?

          Drīzāk jā, nekā nē.

Par ko jūs ātrāk kļuvāt- par direktora vietnieku vai par datoru speciālistu?

          Par datoru speciālistu.

Vai jums pašam patīk šī izvēlētā profesija?

          Pagaidām jā, bet, iespējams, ar laiku kaut kas būs jāpamaina dzīvē.

Ervīn, jūs pats ieguvāt pamatizglītību Rūjienas vidusskolā. Vai šobrīd skolā strādā vēl  kādas skolotājas, kuras  mācīja jūsu skolas laikos?

          Jā, ir, piemēram, Alda Alksne un Māra Guna Dreimane.

Kā jūs jūtaties, satiekot sava skolas laika  skolotājas šajā laikā?

          No sākuma bija mazliet dīvaini, bet ātri varēja pierast.

Paldies par interviju!

Interviju sagatavoja Andželika Kravčenko

         

 

          Kā jau iepriekš minēts, skolotājs Ervīns (tā dažreiz ikdienā mēdzam viņu uzrunāt) ir atvērts sadarbībai. 5.B klases skolēni latviešu valodā, apgūstot tematu “Kā sasaistīt teksta saturu ar vizuālo noformējumu?”, ir izveidojuši publisku prezentāciju “Pašraksturojums”. Un Ervīnam šajā stundā ir eksperta statuss. Viņš sniedz skolēniem tūlītēju atgriezenisko saiti par prezentācijas vizuālā noformējuma atbilstību teksta saturam.(Stundā piedalās arī Lauras tētis Ģirts Skujiņš. Tētim Ģirtam ir  klausītāja statuss.)

Alda Alksne

 

 

 

Domājot par savu nākotni, 23.februāra rītā Rūjienas vidusskolēni gatavojas braucienam uz Rīgu, lai apmeklētu vērienīgo izglītības izstādi “Skola 2024”. Visi šajā pasākumā cer uzzināt atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem no studentu skatu punkta. Iespējams, ka tieši šī saruna palīdzēs apkopot, sakārtot  un ieviest skaidrību nākotnes bezgalīgos jautājumu labirintos.

Arī Latvijas Universitāte ir padomājusi par iespēju piesaistīt labākos Latvijas jauniešus, aicinot pie sevis ciemos uz pasākumu “L -Universs”, tāpēc tiek izmantotas visas šajā dienā sniegtās iespējas. Ir tik svarīgi sajust apkārtējo vidi, lai zinātu – jā, tas ir mans un es te būšu vai pretēji – nē, nekad!